fredag 3. august 2012

Å fargelegge et ansikt.

Hei på dere og en riktig god fredag morgen!

Jeg har laget en liten TFT, hvordan jeg fargelegger ansikt med copics.
 Jeg har her brukt et digi motiv fra TPS.

Fargene du trenger til huden er E11-21-00-000-0000.

Jeg starter med å fargelegge hele ansiktet med den lyseste fargen som er E0000

Deretter legger jeg skyggen. Jeg har her lagt E11. hvor jeg ønsker at det skal være mørkest.

 Så bruker jeg E21 legger den over E11 og drar den litt lengre ut.

Deretter gjør jeg det samme med E00.

Så fyller jeg området med E000.

 Jeg har her gitt henne litt farge i kinnene. Jeg har brukt E93

 Og her har jeg dratt den ut med E000.

Her kan dere se hele motivet ferdig fargelagt.
Jeg har brukt følgende farger:
Hår: E59-19-08. YR16
Grønn: YG97-95-93-91
Brun: E44-43-42-41-40
Lepper: E04.

Da håper jeg det er noen av dere som kan ha nytte av denne tutorialen .
Ønsker dere alle en fortsatt god sommer!
Mange klemmer fra Trine.



6 kommentarer:

Jill sa...

Helt fantastisk Trine og nydelig fargevalg på hele motivet ditt :)
Elsker håret også :)
Klemmer fra Jill

Anne sa...

Nydelig sluttresultat, og mange gode tips :-) Veldig fin veiledning!

Ea Christiansen sa...

Sikke en fin vejledning :o)
Knuz
Ea

Line A sa...

Nydelig fargelagt, og herlig motiv! :)

Scrappellen sa...

Såå kjempefin tut., Trine!! Denne skal jeg ta m meg videre, for her var det absolutt noe for meg!!:). Tusen takk for alle de inspirerende tut,ene dere legger ut, alle sammen<3! (trenger vaffal det, etter sommeren..hjelp;D)
Klemmer fra Ellen

sisla sa...

Nydelig fargelagt ;-)