onsdag 26. juni 2013

En liten sommer utfordring.

Heisann alle copic venner.

Da er det jeg som er første mann ut med en liten sommer inspirasjon til dere.

Jeg kommer med en liten utfordring til dere i tillegg som jeg håper flere av dere har lyst til å være med på.

Jeg ber dere om å lage et prosjekt med mer enn et stempeltrykk som er fargelagt med copic.
Dvs. et kort, eske, gavepose eller hva du måtte ønske hvor du bruker to eller flere fargelagte motiver.

Det du da gjør er å legge igjen en kommentar under denne posten her med link til ditt bidrag, så trekkes det en vinner på først kommende søndag den 30.juni.
Premien er sponset av Magnolia

Som et lite eksempel har jeg laget et bryllupskort med tre stempeltrykk fra Magnolia

Jeg har brukt copic i disse fargene:
 Hud: E21-51-50-93
Hår: E27-25-23-21
Hvit: E81.W0. Blender
Rosa: RV95-93-91
Grønn: YG95-93-91
Gul: YR23-21-20
Svart: C9-7-5-3
Flere bilder av kortet kan dere finne HER

Da håper jeg mange av dere har lyst til å bli med på min lille sommer utfordring!
En riktig god sommer til dere alle!
Sommerklem fra Trine.


8 kommentarer:

Blankina sa...

So pretty...It is a beautiful scene..
Hugs Blankina

Jill sa...

Fantastisk flott!!
Håper mange har lyst å delta sammen med oss! Jeg skal lage et kort nå jeg tenker jeg :)
Elsker å bruke flere motiver!
Ha en god sommer alle sammen ♥
Klem fra Jill

bestevenn sa...

Lekkert og fantastisk nydelig kort!

Henrikke sa...

For et nydelig kort Trine! Liker veldig godt hvordan du har fargelagt med grønt, det synes jeg er sååå vanskelig!

Her er mitt bidrag til utfordringen: http://henrikkeskortkreasjoner.blogspot.no/2013/06/cowboy-edwin-i-posekort.html

:-)

Hilsen Henrikke

Jill sa...

Jeg så akkurat ditt på fb Henrikke, så vakkert! Tusen takk for at du deler med oss ♥
Klem fra Jill

Anne sa...

Det var nyyydelig!! Takk for herlig inspirasjon :-)

Håper jeg rekker å bli med med mitt lille bidrag :-)

Maritha sa...

Åhhh så himla fint kort....och såklart vill man vara med i din utmaning =)

mitt bidrag hittar du här: http://marithaskortochscrap.blogspot.se/2013/07/sommarblommor-och-semester.html

Kram

Lene sa...

Herlig kort. Skulle gjerne vært med i utfordringen her, men rakk visst ikke det :(