torsdag 4. desember 2014

Adventskalender luke 4

Da er det luke nummer 4, og jeg har pyntet en Toffifee eske. De er veldig enkle å pynte i forhold til andre sjokolade esker synes jeg, og en fin hilsen å sende dersom man har lyst å gi noen litt mer enn et julekort.

Jeg har brukt et motiv fra Bildmålarna.
Ellers har jeg brukt pyntepapir fra Majadesign, snøkrystallen er fra Tim Holtz og den søte charmsen er også fra Bildmålarna. Tekst er stempel fra Kort & godt.


Disse to er bare så søte synes jeg.

Jeg har brukt følgende farger:

Hud: E000-0011-21-04-R20
Hår: E43-53-55 og E55-57-59
Rosa: RV91-93-95
Blå: BG09-53-57
Brun: E70-71-74-77
GråW0-1-3/C0-1-4
Orange: YR01-02-04

Jeg har også brukt Frantages shabby white embossing til snø.

På kantene og baksiden har jeg limt på paneler med baksiden av forside-arket.


Vi skal jo ha en julesang i dag også, og siden Elizabeth brukte min favoritt (Nordnorsk julesalme) i går, så synes jeg denne her passer veldig bra i dag :-)

Ha en fortsatt fin adventstid :-)




1 kommentar:

Elizabeth sa...

Nydelig eske, Lena. herlig motiv og lekkert fargelagt. Takk for inspirasjonen. (det oser julestemning) klem, Elizabeht