tirsdag 14. juli 2015

Et enkelt kort

Idag er det min tur å lage noe til bloggen. Jeg må innrømme at her i Nord Norge har det ikke vært den helt store sommerfølelsen og det har vært rimelig kaldt.
***
Derfor hadde jeg lyst å lage et kort med sommerfarger og litt sommerfølelse. Men, når vi nå har vært så heldig å ha noen dager med sommer, selv om tempraturene her jeg bor ikke har vært kjempehøy, da bruker man ikke så mye tid på hobbyrommet...
***
Jeg digger disse crazy birds til Tim Holtz og har brukt en av de her. Det var så skarp sol idag at han måtte få på seg briller.
***
Ellers så  har jeg punchet ut noen Hexagonfigurer og fargelagt disse med copics og de er da bakgrunnen min. 
Jeg har også brukt litt tekst stempel og klistermerker. 
***

Fargene jeg har brukt er:
***

 ***
Ønsker dere en fin sommeruke !

Ingen kommentarer: