onsdag 9. september 2015

Dobbelt taglommestaffelikommodekort

Mai er konfirmasjonstid, men det er september også, hvertfall i Oslo. Jeg lagde dette doble taglommestaffelikommodekortet til en gutt som ble konfirmert på søndag. Foreldrene skulle gi mobiltelefon og 10000 kroner, så jeg måtte finne en lur måte for å få plass til alle sedlene. Jeg brettet skjorter av tusenlapper og femhundrelapper, hang noen av dem opp på hengere på selve staffeliet, og la resten av skjortene i skuffene. 
Taglommestaffelikommodekort har jeg laget flere ganger før, men dette er første gangen jeg har laget et dobbelt. 

Jeg fant en slipscharm i stæsjet mitt og fant ut at den måtte passe perfekt til en konfirmant, så jeg knøt den fast til den ene pengeskjorten. Motivet heter Video Boy og kommer fra Mo Manning. Konfirmanten er veldig glad i dataspill og spiller visst alt mulig og sitter ofte med spillkonsoll i hendene, så motivet passet perfekt. 
Resten av pengene havnet i kommodeskuffene. 
Til slutt har jeg som vanlig med fargene jeg har brukt på motivet mitt. Flere bilder og mer informasjon finnes selvfølgelig på bloggen min

Høstklem fra Elin



Ingen kommentarer: