onsdag 25. november 2015

I snøstormen

Ett Trykk 0515 skissekort skrått front PSHold deg fast. Det må hvertfall denne frøkna gjøre, der hun svaier i snøkaoset på dagens kort.

Ett Trykk 0515 Julekort etter skisse Mo Manning Seasons Greetings bloggKortet er laget til oktobernummeret av Ett Trykk og basert på en Åshild-skisse. Jeg har printet ut motivet Seasons Greetings fra Mo Manning i 15% opacity fra Photoshop og fargelagt med no lines-teknikk med Copics - en liten utfordring siden den lille jenta er under 4 cm høy. Stokken har jeg forlenget så den passet kortet mitt.

Ett Trykk 0515 Julekort etter skisse Mo Manning Seasons Greetings detaljNoen ganger blir kortene helt annerledes når man er ferdig enn sånn man hadde tenkt seg i utgangspunktet da man startet, andre ganger er ideen så klar i hodet fra begynnelsen av at sluttresultatet blir som man hadde tenkt på forhånd. Dette kortet havnet i den siste kategorien, og selv om kortet ikke akkurat er typisk meg er det alltid gøy når det går som planlagt. 
Ett Trykk 0515 Julekort etter skisse Mo Manning Seasons Greetings CopicsSom vanlig avslutter jeg med fargene jeg har brukt.


Ingen kommentarer: