torsdag 3. desember 2015

Adventskalender luke 3 - hjemmelaget kroppskrubb og gavepose

Hei alle sammen! :)
Noe av det beste jeg vet i desember er å lage gaver og kort til de jeg er glad i. I år har jeg laget noe nytt, nemlig en deilig hjemmelaget kroppskrubb. Da måtte jeg selvsagt også lage en gavepose til å putte kroppskrubben oppi og den vil jeg vise dere i dag.
Jeg har brukt en brun kaft-pose som jeg har pyntet med ark fra Maya design og blomster fra WOC. 
For å få en "snø-effekt" rundtom på kortet har jeg brukt embossingpulver og Copic Opaque White.
Motivet er fra Magnolia. Jeg har satt sammen to stempler, et av Edvin og et med pakkene.
Fargene jeg har brukt er:
Til å ha inni posen lagde jeg en enkel tag, med samme arkene som på posen.
Og her er den hjemmelagde kroppskrubben (perfekt til å bruke på tørr vinterhud, da den gir mye fuktiget).  Et lite julegavetips fra meg, som både gjør både huden og lommeboka glad! ;)
Ønsker dere en fin desemberdag og håper jeg inspirerte dere til å lage hjemmelagde julegaver i år.
I mellomtiden kan dere kose dere med denne vintersangen, som vi pleier å synge på vinterstid i barnehagen der jeg jobber! Klem fra Nina :)

Ingen kommentarer: