fredag 15. januar 2016

Utfordring #73

Godt nyttår, copic-venner. 
Det er tid for årets første utfordring her på bloggen:
Copic Marker Norge # 73
Lag et kort eller prosjekt inspirert av dette bildet. 
Husk; motivet må være fargelagt med Copics


***
Copic Marker Norge # 73 

 Make a card or project inspired by this photo. 
Remember: Your image must be coloured with Copics



Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
*** 
Here is some inspiration from the design team 

Nina
Denne gangen har jeg brukt en av mine favoritt-Copicfarger, BG70-serien. Brukte anledningen til å kjøpe meg noen nye blomster i turkis, som jeg syns passet fint til. Motivet er fra Saturated Canary og fargene jeg brukte er:
***
 Gunn
Jeg har hatt et lite dypdykk i mine gamle stempler og funnet dette søte motivet fra Gorjuss, finner ikke ut hva jenta heter. Fargene jeg har brukt er:

***
 Elin

Motivet jeg har brukt heter Space Walk og kommer fra Mo Manning. Laget veldig enkelt med resteark fra Inkido og tekststempel fra Norsk Stempelblad AS. 

***
Kjersti

 Her har jeg brukt Honey fra Saturated Canary og laget et Clean & Simple kort med bare en tekst og panel bak motivet som pynt. Fargene ser du her:

♥♥♥
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11.2. kl 21.00
♥♥♥
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is February 11th at 9.pm CET 

2 kommentarer:

Cristina sa...

Awesome cards and inspiration!!!

My link:http://rutscht.blogspot.com/2016/01/wish.html

Hugs.

Lucy Patrick sa...

Beautiful colours and gorgeous DT creations. My link is
http://lucylovesscrapping.blogspot.com.au/2016/01/snow-umbrella-needed-saturated-canary.html
Thanks so much,
XOX Lucy