onsdag 18. oktober 2017

Kake, masse kake!

Hei!

Jeg har blitt veldig glad i å gi motivet mye plass på kortene mine spesielt den siste måneden. Mye luft rundt gjørr det lett å se motivet og setter det, og fargeleggingen, i fokus!

Det er ikke så ofte jeg holder meg til nesten bare lyse farger! Jeg synes kontraster ofte gir mer liv til motivet, men noen ganger blir det liksom litt mye farge og da gjør jeg som her: noe ganske annerledes. Det jeg vil vise med dette kortet er man behøver ikke ha mange farger eller farge veldig mye for å få til et fint kort. Jeg har stort sett bare brukt to, og noen ganger tre, farger per del. Det behøver ikke være veldig avansert!

Og nei, jeg er ikke SÅ GOD på å fargelegge glitter, så jeg har jukset og brukt glitterlim på glasuren, over et lag med R00 og R12


Motivet fra Mo Manning er fargelagt med:
hud: E000, E00, E04, E11
hår: E25, E29, E31
klær: W1, W3, YG01, YG03, YG67
kake: E41, E43, R00, R12, Y13, YG16
fat: C1, C3

Husk at du fortsatt kan både bidra og kjøpe kort ifm. Rosa Sløye-innsamlingen vår!

Ikke glem utfordringen vår! Den er jo i helt motsatt tema til dette kortet, nemlig jul! Du kan delta her.

If you'd like some of this information in English, just visit my blog, and don't forget to enter in our current challenge!

Ingen kommentarer: